LKM Forums Bitch  

Go Back   LKM Forums Bitch > Search Forums

Showing results 1 to 25 of 52
Search took 0.01 seconds.
Search: Posts Made By: DOC
Forum: Just Talk 01-17-2014, 07:19 PM
Replies: 3
Views: 2,434
Posted By DOC
Re: Movies your looking forward to this year.

I totally forgot the remake for RoboCop was coming out this year! Should be good.

Other than that, I am a little behind on new movies. I'm patiently waiting for Star Wars Episode VII to come out :D
Forum: Just Talk 10-17-2013, 10:28 PM
Replies: 0
Views: 2,560
Posted By DOC
Moar borderlands 2 dlc!!

Hey, I was just curious as to who will be procuring the new halloween DLC. It's looking to be pretty promising and I can't wait to play it :smile:

Here's the link if you haven't seen it yet:The...
Forum: Jokes and Funny Crap 01-12-2013, 05:55 PM
Replies: 14
Views: 9,223
Posted By DOC
Re: Top 10 Movies

Mine arent in order either:
STAR WARS!!!!
History of the World Part 1
Back to the Future Trilogy
Halloween series
Ghost Dad (Bill Cosby ftw!)
Alien Series
Labyrinth
Inception
Spaceballs
Forum: Jokes and Funny Crap 09-25-2012, 08:55 PM
Replies: 13
Views: 8,355
Posted By DOC
Re: Epic Fail Award

Congratulations on the engagement! You guys are so good together and I just know that you'll love being married :)
Forum: Just Talk 08-09-2012, 12:19 PM
Replies: 9
Views: 7,361
Posted By DOC
Re: Interest check: CS:GO

I think it looks interesting but my computer as of now wont be able to handle it haha
Forum: Jokes and Funny Crap 07-22-2012, 10:26 PM
Replies: 101
Views: 74,643
Posted By DOC
Re: The photoshop DH thread

These are just too funny xD
Forum: Just Talk 06-25-2012, 07:53 PM
Replies: 1
Views: 3,224
Posted By DOC
Re: Doomsday/Pyromaina update map

That's a really good point, id listen to Biker, otherwise the server gets bogged down
Forum: Just Talk 05-26-2012, 06:50 PM
Replies: 2
Views: 2,491
Posted By DOC
Forum: Tech Help 03-15-2012, 10:28 AM
Replies: 10
Views: 14,441
Posted By DOC
Re: I got killed by a virus...

Well they aren't really going at the same time, besides AVG, the other two are mainly scanners and search and destroy, as well as file protection
Forum: Tech Help 03-14-2012, 12:05 PM
Replies: 10
Views: 14,441
Posted By DOC
Re: I got killed by a virus...

Yeah I'm sorry but I wouldn't trust Norton :p And yeah they all kinda work together, so you have triple the protection :)
Forum: Tech Help 03-13-2012, 10:42 AM
Replies: 10
Views: 14,441
Posted By DOC
Re: I got killed by a virus...

Man that sucks. I'll have to look around and see if I can find the name of the virus.

What I would suggest downloading besides what DH suggested would be:
- Malwarebytes' Anti-Malware...
Forum: Just Talk 02-14-2012, 08:28 PM
Replies: 2
Views: 3,113
Posted By DOC
Re: Taser Rugby .... Insane

Are they for real? This is crazy haha, but it looks funny!
Forum: Just Talk 02-13-2012, 10:58 AM
Replies: 6
Views: 3,009
Posted By DOC
Re: Hawken beta biz

The graphics looks amazing! I might sign up, if I have enough free space and my computer can handle it haha
Forum: Just Talk 01-21-2012, 06:39 PM
Replies: 1
Views: 2,642
Posted By DOC
Unhappy Oh, The Agony!

Well, technical problems strike me again. Last week it was my power supply, this week it's my monitor. This means forced parting with my gaming friends, and needing to have some thing called a life!...
Forum: Just Talk 01-21-2012, 05:13 PM
Replies: 14
Views: 5,511
Posted By DOC
Re: Cameras

You couldnt go wrong with a DSLR! Check out the Canon Rebel T2i, its decently priced for a dslr. if you go to costco they have a package deal for 800-900$ and you get a kit lens, telephoto, a camera...
Forum: LKM Events 01-04-2011, 03:02 PM
Replies: 5
Views: 7,776
Posted By DOC
Re: Photos of my time spent in San Fran last year..

I like how the cheap camera gave it an old style look. It doesn't look bad, it looks vintage :)
Forum: Jokes and Funny Crap 12-24-2010, 02:18 PM
Replies: 1
Views: 2,926
Posted By DOC
Re: Update Day Video

I didn't know Norman was in there xD
Forum: Just Talk 07-29-2010, 10:06 PM
Replies: 5
Views: 2,033
Posted By DOC
Re: Status Update

Okay, now I really fixed it. It went down after the last post. I just reinstalled vista and we're good :)
Forum: Just Talk 07-27-2010, 09:34 PM
Replies: 13
Views: 3,583
Posted By DOC
Re: APB Rocket Launcher Fun Video!

OOH that looks kinda fun
Forum: Jokes and Funny Crap 07-27-2010, 09:32 PM
Replies: 2
Views: 2,915
Posted By DOC
Re: How nutricious is your light bulb?

That looks useful. Hopefully it will be understandable haha
Forum: Just Talk 07-27-2010, 09:27 PM
Replies: 5
Views: 2,033
Posted By DOC
Re: Status Update

Aw tank you Norman!

I think I might have somehow fixed it. I tried the RAM, but I think it was the vid card. I updated the drivers and used a different video card port. Seems to be working atm
Forum: Just Talk 07-27-2010, 12:51 AM
Replies: 5
Views: 2,033
Posted By DOC
Status Update

Hey all, dunno If you noticed but I've been gone for a while.

Well, My computer is not working for me, and I am trying to figure it out. I don't think it's a video card problem because I...
Forum: Just Talk 03-03-2010, 06:36 PM
Replies: 3
Views: 1,886
Posted By DOC
Re: Largest portal hunt in history of steam

Yeah. I've seen it. It's nothing amazing. But does for sure hint at portal 2
Forum: Just Talk 03-03-2010, 03:48 PM
Replies: 3
Views: 1,886
Posted By DOC
Largest portal hunt in history of steam

Ever since that update. There's a new achievement, it has to do with radios.

And check this out. There's some cool stuff :D

Provided you decipher the codes.

aperturescience.com
Forum: Jokes and Funny Crap 02-27-2010, 09:43 PM
Replies: 3
Views: 2,373
Posted By DOC
Showing results 1 to 25 of 52

 
Forum Jump

All times are GMT -7. The time now is 04:41 PM.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2018, Jelsoft Enterprises Ltd.